lördag 19 februari 2011

Come back och nystart

Bryter nu radiotystnaden efter att ha legat lågt sedan november 2009. En lång tids uppehåll som beror på flera olika saker. Dels på att jag inte mäktat med att skriva så mycket och dels på att jag tyvärr inte heller läst särskilt mycket. Vet inte varför men jag tappade lässuget rejält ett tag där. Jag kan dock med stor glädje meddela att jag nu hittat tillbaka till läsningen igen på allvar.

Återkommer inom kort med recension av Jo Nesbøs Fladdermusmannen. Jag kan också meddela att jag skaffat en ebok-läsare (eller läsplatta, eller vad man nu vill kalla det). Jag har skaffat en iriver Cover Story och kommer så småningom även att skriva lite om den och hur det är att läsa eböcker. Jag måte bara hinna känna lite mer på den först.

Inga kommentarer: